Thursday, December 23, 2010

Metrojaya sales @PICC 22-26Dis

Baru lepas gaji dan nak menjelang krismas....org kiter nih kan esp aku tak kira lar perayaan apa kun, kiter yg lebih2...raya apa pun kiter yg lebih2 shopping...cuti apa pun kiter yg over balik kampung...so smalam aku ngan member2 sealiran telah menerjah PICC sebab ada metrojaya sales....target aku cuma baju anak dan wallet aku JER...dan hasilnya aku telah TERbeli 4 pasang baju anak, 2helai tshirt aku, selai baju tido aku, boxer hb n stoking dia...kalo ikut hati macam2 lagi nak sambar tp bila ikut poket...heh cukuplar sekadar itu jer...Aku siap parking kat tempat lengang sket then congak baper nak kena bayar...rasa2 cukup duit aku terus byr...itupun aku dah drop boxer ngan selai tshirt lagi...

Seblom pegi sempat pow hb duit sket ngan alsan nak beli baju anak...Dia kalo pasal anak cair ajer...cuba kalo aku mintak ' bang bagi barang seringggit dua nak beli baju adinda' jangan harap...tp bila balik aku tunjuk sumer yg aku beli terus dia rasa terharu...heheh..blajar yer adik2 teknik mintak claim secara halus...terus bg aku duit sket...hahhaha...itular namanya perkongsian hidup...Sampai umah acukan baju kat batrisyia...aku beli kat dia utk umur 3-4 tahun dan hasilnya adalah





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...