Friday, January 15, 2010

1 tahun 6 bulan-Blajar bertutur

Ada org kata kalo anak tumbuh gigi dulu dia cepat ckp, kalo lambat tumbuh gigi dia jalan lambat..Tp batrisyia nih, cepat tumbuh gigi, lambat jugak ckp lambat gak jalan...Ahaks
Bebelan dia boleh tahan..Mengomel jer tp satu aper pun tak faham..Masa ni gigi dia dah tumbuh 8 batang..Kuat menggigit lak tu..Takutnya kalo dia gigit kawan2 dia kat taska tu (mintak2 dijauhkan)..Kalo dia agresif sket(ada tanda2 nak babab org atau gigit org), aku akan suh dia sayang..Jap gi dia tak jadi lar mengganas..Siap cium lagi..Lepas cium abah cium mak lar..Silih berganti sampai kiter suh stop..
Dia dah boleh panggil 'abah'..nak suh panggil 'mak' bukan main susah lagi...Aku suka mengira dgn dia satu dua tiga dan one two three..
Dia takkan ulang apa kiter ckp tp dia sambung..Aku ada wat entri pasal ni di blog aku yg lagi satu http://mylovelyfamily-fahmar169.blogspot.com/2010/01/barney-and-friends.html

Susahnya nak capture gambar dia nih...


Batrisyia kat atas pelamin dgn kyra

Apa lar yg dibualkan tu


Ni bestfriend aku masa dok umah bujang dulu..Siti Rasmah..Dia skang keje kat kuantan..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...