Wednesday, January 6, 2010

3 bulan

Abis berpantang dan habis gak mc selama 2 bulan..
Aku terpaksa tinggalkan si kecik di kg dibawah jagaan atuk dan neneknya kerana aku tak dapat nak dapatkan pengasuh...hb lak tak cari awal2...

dgn berat ari aku balik ke nilai..rasa cam sunyi jer anak tiada di sisi...bila call kg dengar dia nangis, rasa sebak jer...lalu meleleh lar air mata...dan natijahnya...lepas tu mata aku jadi rabun..kata org tua2 masa dalam pantang jgn slalu menangis....nanti rabun...btol ker???ker kebetulan jer..

Slama 2 minggu tu aku blk weekend jer menjengok baby....dan akhirnya aku berjaya mencari pengasuh iaitu jiran depan umah aku..Dia suri rumah dan ada anak lelaki sorang...

masalah nyer pulak, uwannyer lak yg sentimental..aduhai mak ku...sedih ati nyer bukan kepalang sebab asalnyer aku plan nak letak anak kt kg sampai anak aku 6 bulan..la ni baru 2 minggu dah amik dah....mana tahan..aku leh kata ari2 terkenang anak yg jauh di mata tp dekat di hati...

Mula2 tu rasa cam tak yakin jer leh ker aku jaga baby nih..camana nak mandikan..sebab slama nih mak jer yg buat...Aduyai..tp itu semua berjaya ku tangani...ibu mithali lar katakan...ahaks



Ada tanda lahir kat lengan dia

Dah pandai senyum

Cayang cucu uwan...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...