Tuesday, February 23, 2010

Wajah2 batrisyia bercuti di Port dickson

*Keterangan lanjut sila lihat blog aku yg lagi satu http://mylovelyfamily-fahmar169.blogspot.com/2010/02/berpoya-poya-di-pantai-port-dickson.html

Seblom nak gerak gi PD..baju nih aku baru beli kat Alamanda..

Sampai pantai jer terus tido


Makan tghari kat kedai wadi


kat ruang tamu Apartment



Petang lepas mandi kolam aku bawak dia main kat taman..anakku sgt kuat memanjat



susah tul nak snap pic dia nih


aku tak bagi dia main gelongsor ni pasal takut tersekat kat dalam tu..cemana lak aku nak merangkak masuk amik dia nanti





masa nih dah tergaru2 dah..nyamuk kot




landing atas gelongsor..masuk nih dah pat blas kali aku turun naik kan dia kat gelongsor nih..menguruskan badan secara halus




masa gi dinner




Dia dah rimas dah masa nig..Spesies kuat berpeluh macam abahnyer..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...