Wednesday, December 28, 2011

Aktiviti waktu malam....

Weekend baru2 nih aku balik kampung jenguk mak abah dan baby aliya...ada satu masa tuh aku tolong tengokkan baby sebab mak dia nak makan nasik...bila aku nak tudung sajikan si baby, yg kakak baby nih sibuk ler nak bertudung saji gak...cemburu ler tuh...takleh lar aku layan baby lebih sket..mula lar merajuk...Alahai batrisyia camner lar nak ber 'adik' nih...
balik nilai aku geledah stor jumpa balik 'tudung saji baby' tuh..


ni ler dia...suka btol dia dapat benda nih..senang aku nak wat keje lain...




nampak tuh ada bibi kat dalam nyer


ni plak masa nak makan Mc D..sambil tunggu abah dia order makan, sempat ler berposing barang sekeping dua gambar


wat peace..

dia dah boring ler tuh sebab aku asik suh dia wat aksi macam2..

ni plak masa malam tadi..aku masak ayam masak merah jer wat lauk utk dia..sampai 3 ketul ayam dia makan sorang..nasik ada lar sejemput..asik meratah lauk jer

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...