Tuesday, August 10, 2010

Batrisyia and mummy kurang sihat...

Ari jumaat lepas prasan dah ada bintik2 merah kat pipi macam jerawat ngan tangan belah kanan...aku wat donno jer...Ari sabtu makin merebak...hb dah risau terus bwk dia gi klinik..Doc ckp maybe kena kuman...Aku pun nak kena pantang ler makan dia sket...Dia demam + batuk  n selsema..kesian jer aku tgk...

Aku lak batuk + selsema + demam n sakit kepala...Smalam MC dan hb pun amik cuti sebab nak jaga kitorang dua beranak...Dia tak sampai ati nak antar batrisyia ke taksa wpun demam dia dah kebah sket...
Alhamdulillah....Arini aku ok sket tapi batuk ngan selsema makin teruk...



wpun tak brapa sihat tapi dia sgt aktif...


masa nih dah mula nak meragam...

ni plak ubat2 aku yg perlu diambil utk sembuh InsyaAllah...Aku cuma ambil antibiotik dan ubat tahan sakit yg dibekalkan klinik sebab ubat batuk takleh telan...aku ganti ngan prospan...ubat selsema aku gantikan dgn gamat hurix fluaway...dan dequadin...utk sakit tekak...Semoga aku dan anak cepat sembuh ...Amin...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...