Tuesday, August 3, 2010

Bogel....

tajuk mmg tak bleh blah...hahaha...yg bogel adalah batrisyia si kenit ler...Lately suka sgt bukak seluar then bukak pampers lak...pastu lari2 siap tayang kat aku..Skali dua aku leh sabar lagi...masuk kali ke brapa ntah, aku babab dia..Seblom kencing merata2, baik aku ajar dulu...ligat dia menangis..tgk bola kampung terus senyap...pastu Alhamdulillah takder dah dia buat...Malam tadi seblom nak tido, aku dodoikan ler dia bagi 'nunu'...tak gak tido2..Sibuk ngan barney dia..Jap gi dia lak dodoikan si barney tuh...aku ingat nak borak2 lar ngan dia...uish..kemain marah lagi dia siap babab aku lagi..rupa2 nya dia tgh dodoikan barney suh tido...aku yg tgh dodoikan dia ni tak terkata apa2...Atlast dah sunyi sepi tuh...lampu lak dah samar2...aku pun tertido lar..dia...mmm...ntah kul baper dia tido...Hb aku balik kul 12 kata dia dah tido...Aku lagi lar..Sori yer bang tak terjaga abg balik malam tadi...pandai2 ler bawak diri..Saper suh balik lambat..ngeh ngeh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...