Friday, December 23, 2011

Sibudak kurus yang sangat bertuah....

menyirap jer aku kalo dia wat camni...dia tgh berusaha nak pakai baju nih...aku pun capai phone nak amik pic skali dia wat muka camnih....

kejadian masa makan kat gerai mee goreng depan opis aku...nugget mcD ni dah abis...dia asik ler meratah SOS SEMATA-MATA...dah lar sos tuh pedas...


kejadian minggu lepas..tgh tunggu bapaknyer cucuk duit kat Alamanda...ada jualan buku kanak2 siap dgn kerusi meja skali...konon2 nak mendedahkan anak dgn budaya membaca...skali ngko yg dibaca buku lain, yg nak diangkut bawak pulang buku lain....SUDOKU....

melalak2 dia nak gak buku tuh....


Latest....
setiap pagi nak antar gi taska, dia tanak...menangis2 nak ajak 'dayan'
nak dayan
nak dayan
memula aku ingat nak gi giant...rupa2nya nak gi jalan...dia tanak gi skolah...jadi satu keje pulak setiap pagi aku nak kena pujuk dia sambil memuji2 betapa best dan indahnya pegi skolah...
abah dia pun turut membantu dengan menambah pujian2 betapa baiknya cikgu dan betapa seronoknya aktiviti yg bakal ditempuhi di skolah nanti...kekadang makan pujuk kekadang menangis camtu gak...
aku risau gak kot2 dia ada gaduh ngan kengkawan ker...

bila amik dia petang kang, aku tanya ler cikgu dia, dia nangis lama tak masa aku antar tuh...cikgu dia kata sekejap jer...tgk upin ipin terus diam...

bila aku tanya...
tadi kat sekolah buat apa
main...main...matan chi du cuap....

tu jer lar keje ko makan tido main jer lar...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...