Wednesday, August 13, 2014

Batrisyia dan irfan dihari raya

pic pagi raya...disaat semua g solat raya...2 beradik nih aku siapkan pakai baju raya...irfan pakai bj tahun lepas jer....sebab thn ni tema batik...batik budak kecik plak takder...lagipun dia bukan kisah hahaha

raya ke 4..beraya dan tido umah mama kat nilai

raya ke 3...balik dari kampung terus ke alamanda tgk cinema..."mat tudung"


raya ke 3...beraya umah mausi....

raya ke 3...di kampung  masa ni nak balik putrajaya...blakang tuh reban kambing...
5 ari dok kampung anakku sudah berkenalan dgn kambing dan dia sangat suka

raya ke 5..beraya di rumah tok ajid di gombak

raya pertama...beraya rumah jiran...irfan paling seronok skali bila aku biar jer dia merayau tanpa batasan tp masih dalam perhatian

raya ke 4: gi nilai amik pic raya sekeluarga....1st time wat gini sejak kawen 7 thn lepas...


2 ari sebelum raya...otw balik kampung

pagi raya: tolong mak simpan duit dalam sampul...tolong lar sangat

pagi raya gak...dgn kasut yg tak pakai kat luar lagi

raya pertama: beraya beramai2 ke rumah jiran terdekat



raya ke 4@ nilai...umah mama...

ni jer diantara gambar yg diambil...kalo ikutkan byk lagi tp tak larat aku nak upload semua....macamkan ramai sgt yg baca...heheh....hb penah tanya apa benefit yg aku dapat bila aku tulis blog...

jawapan aku...
aku leh ingat beberapa perkara penting yg aku pernah coretkan dalam blog ni...cthnya

ni pic irfan 1 tahun 9 bulan



ni plak pic batrisyia pada usia yg sama....


bila tgk balik gambar2 lama batrisyia memang seiras sungguh...dah acuan yg sama kan...tapi versi boy and girl la

pic aku raya 2011

pic aku raya 2014

pic family masa raya 2007


pic family raya 2014


Alhamdulillah...hanya itu yg mampu ku ucapkan....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...