Monday, April 5, 2010

Contest muka garang si kecil anjuran liennast...

Salam...contest lagi....hak hak...
aku suka jer join contest nih...syarat2 nya ialah (aku copy dari blog asal)






Jadi follower blog ni  http://mylittleone-danish.blogspot.com/(terima kasih :P)


Copy banner kat atas dan letakkan kat side bar blog memasing berserta link ke en3 ini


Up load sekeping gambar anak yang umurnya antara 1bulan ke 3 tahun (muka kena serius or garang ye..)


Sertakan sekali nama penuh dan manja anak, tarikh lahir, nama ibu bapa dan email untuk dihubungi


Dah siap semuanya, tinggalkan komen kat entry ini berserta link sekali






Contest ini bermula pada 22 Mac-22 April (sebulan)


Sebagai confirmation, aku akan tinggalkan komen kat entry korang






Sekian, segala pertanyaan bolehlah email kepada liennasts@live.com

So...gambar yg aku pertaruhkan adalah...

ni lar gambar yg aku rasa dalam simpanan aku yg paling garang skali...tak tau ler apa masalahnya masa nih..

Nama penuh: Nur Batrisyia Balqis
Nama Manja: Batrisyia
Tarikh Lahir: 27 Jun 2008
Nama Ibu: Maria
Nama Bapa: Fahmi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...