Friday, July 23, 2010

Shopping at sogo...

nampak drama sebabak diatas..efek dari perbuatan seorang mak yg tanak kawan anak dia...dia nyer merajuk..dok jauh2 dari aku..eh aku ker mak budak nih...Sungguh 'baik' dia pada aritu..aku ngan bestpreng niza n deqla gi sogo sebab deqla nak beli brg hantaran kawen...sales kan...niza lak nak mengabiskan duit APC...heheh...aku lak tak dapek nak beli apa dek kerana kebaikan anak dara ku ini...tak mau di pegang..merata2 di menyorok..dah lar ketinggian paras2 lutut org jer..jap gi tersepak, tersenggol,terjatuh saper yg kena marah...akak jugak...nak pujuk dia kena lar belikan vitagen..tak sempat nak byr time tu jugak dia nak minum...heh...terpaksa lar aku koyakkan wrapping vitagen tuh dan suh budak tu scan jer...rasanya cashier tu pun paham kan..

peace.....dgn satu jari jer...pas shopping gi makan lak

tukar baju coz baju merah dah kotor kena air milo...

perasmi cadar baru aku...sengih sampai telinga
mem kecik..amboi..indahnya posing camni

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...