Friday, February 3, 2012

Batrisyia 3 tahun 7 bulan....

Still pakai pampers lagi dan still tak petah bercakap lagi...
 benda nih jadi kerisauan aku skang nih...apa yg aku plan nak buat adalah, nak train dia tanpa pampers start esok...kan esok cuti 4 ari direct sampai ari selasa...harap2 ler menjadi...
tang bercakap tuh, jenuh dah aku bercakap ngan dia...dia still lagi cakap sepatah2..yg lain2 dia jer yg faham...pelat toksah citer ler....

kalo aku nak amik pic dia, dia slalu wat peel camni...
bila ugut tanak bagi coklat baru lar dia wat muka
gini
...
...




leka main angry bird



ni beskal yg baru beli kat nilai 3...asalnya nak beli skuter yg pakai bateri tuh..tp rasa cam membazir plak...beli yg ni jer lar


bila petang2 ada kelapangan aku bwk ler dia beramah mesra ngan jiran tetangga...

malu2 plak dia...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...