Monday, February 20, 2012

Melentur buluh biar dari rebungnya....

Skang nih batrisyia dah tak kacau aku bila aku solat...dia mcm dah faham yg bila mak solat takleh kacau...dia cuma lalu lalang jer la...seblom nih dia siap dok bersila depan aku...sampaikan nak kena kunci pintu takut dia kacau...

So aku belikan lar dia telekung kanak2 utk bg dia blajar perkara asas fardhu ain....memula dia tanak pakai...rasa dah dekat 3 bulan aku beli...baru2 nih dia sibuk nak pakai aku nyer telekung...aku pun amik telekung dia pakaikan...kemain suka lagi dia...dan2 terus solat...


sujud

duduk antara 2 sujud


sampai senget2 sejadah tu dikerjakannya

dah abes...aku suh dia baca doa....doa makan dibacanya...tak per lar..nanti aku ajar dia bacaan yg betul plak

tgh keboringan...mak busy wat keje...abah ngan mama plak berniaga...dia dah tak tau nak wat apa...


aku beri kepercayaan pada dia berdiri sensorang kat depan air pancut nih...cuak gak sebenarnya...tapi Alhamdulillah pandai dia jaga diri...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...