Thursday, December 26, 2013

Sejak irfan dah pandai berjalan....


Satu ari tu mengangau aku mencarik dia...skali aku nampak ada pergerakan kat blaakng meja nih..senyap jer dia...amik camera snap pic
tang jauh cam takder pape kan

skali dekat....kat sini rupanya dia

siap melekat kat dinding...bila tanya wat per...dia sengih2 sajer menampakkan lekuk lesung pipit dia

dia suka tolak kereta nih kesini sampai takleh gerak...


ni aku nak tunjuk karpet baru warna sedondon ngan langsir...konon2 ikut tema lar...ni gara2 menemankan mak beli carpet kat nilai 3...tiba2 terbeli plak skali


aritu dia takut nak naik kete nih...skang dah brani dah...



dia cukup marah kalo kakak pegang dia ketat2...



aritu aku beli blocks nih wat dia main...biasa lar budak2 kan suka cerai2kan barang pastu cantum2 balik...

aku beli yg besar supaya slamat dia main...



ada lar dua ke 3 minit leka lepas tu 

terus blah...
hb kata bila pakai karpet ni rasa cam nak raya plak....hahaha...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...