Tuesday, June 1, 2010

Aku tidak percaya...

Percayalah.....heheh....Smalam melalui laptop adik iparku aku dpt tau yg aku diantara top 5 utk contest seiras wajah anjuran ummiabiqis...then aku perasan yg hb ngan aku terpilih..heheh...
Dan pagi nih bila cek kat opis dia dah umumkan yg aku dapat tempat ke......

DAN TEMPAT PERTAMA



Hadiah berupa 1 box One drop perfume (Set Selebriti), 1pc legging utk anak & 1pc cenderahati dari ummiabbiqis.


Menjadi milik...............
BATRISYIA & MAK BATRISYIA & AYAH


Nampaknya untuk kedua2 kategori, tempat pertama digondol oleh adik yg sama namanya ' Batrisyia'.


TAHNIAH buat kesemuanya.
Entry penuh sila klik sini

hb aku lak dapat tempat ke 5....Alhamdulillah...tak sia2 aku join contest nih...Apa2 pun time kasih kepada penganjur...sesaper kata batrisyia muka cam abah meh sini aku sajikan ngan result nih...heheh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...