Thursday, June 17, 2010

Cucu kesayangan atuk ngan uwan...






Anak aku nih cucu pertama ke dua2 belah family...Hb aku anak suilung dan aku anak pertama yg kawen..So secara tak langsung, batrisyia amatlar disayangi dan menjadi perhatian...

Punya lar manja ngan atuk dan..Masa aku balik kg baru2 nih, abah aku siap pesan kat mak, kalo batrisyia balik, kejutkan dia...tp sebab batrisyia dah siap tido dalam kete so takder la keje aku nak kejutkan bapak aku yg lena diulit intan...heheh


si kecik ni kalo dah dapat phone aku yg tgh bukak citer upin ipin mmg dia leka

cukup susah nak snap pic dia kalo tgh main bear


nampak itu budak kecik tgh main susun cawan ngan atuk dia


atuk dia pun layan jer la..



ni dia cucu kesayangan uwan


Skang nih usia batrisyia dah nak menjangkau 2 tahun..Dia dah boleh cakap sepatah dua..meleter mmg expert..tak mo kalah..Lately aku asik tido awal sebab penat sgt..kengkadang aku dah tido dia tak tido lagi,...mula lar dia kacau aku...mak...mak...sudahnya digigitnya idung aku...kelam kabut aku bgn..Sibbaik tak putus..dah lar batang idung tak brapa nak ada..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...