Thursday, January 7, 2010

11 bulan-perangainya mula terserlah

Mendaki ke umur 11 bulan..dah macam2 lak kelakuannya...

  • Dia dah semakin expert merangkak
  • Suka main bola..bila kiter cakap 'ball', dia akan cari bole dia dan baling
  • Suka dgr lagu yg rancak dekat tv @ hp sambil joget2 (berjoget sambil duduk)
  • Suka makan biskut baby (jenama apa ntah tp mcm biskut beras).ada mcm2 perasa

Dia dah mula makan bubur sejak umur 6 bulan lagi..Disebabkan kat taska cuma sediakan nasi so aku kena lar bekalkan bubur utk batrisyia setiap ari..Siap beli periuk baru lagi..kecik jer..memula tu aku bgn kul 4 pg utk masak bubur dia..Almaklumlah tak brapa reti lagi..Atlast member suggest masak sekali utk 3 hari..So aku masak agak2 segenggam beras then campur ikan@ayam dan sayur..pastu simpan fridge..nanti kat taska diorang akan panaskan..





1st time pakai kasut

Bukan main suka lagi dia..rambut still tak brapa nak ada lagi

Ni lar hobi dia..Aku lipat baju, dia lar tukang sepah..takper la asalkan dia tak sepahkan baju yg aku dah lipat


Sambil pegang hp sambil joget



Semakin expert...macam2 gaya leh buat..kuak lentang, kuak dada,kuak kupu2... sebut jer...



Biskut feveret dia



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...