Tuesday, January 5, 2010

Akt masa mengandung..asik bejalan jer

Ni trip opis wat gi umbai, melaka

Ni pic masa due date 25 Jun 2008..Masih lagi sempat merayap kat alamanda


Ni masa pregnant 8 bulan kot..kat PD


Ni masa kawen member hb..lepas majlis tu kitorang gi ikea..Maybe lama sgt berjalan, esoknya aku bleeding..Ingatkan nak beranak..Almaklumlah 1st time..Gi check ahaks blom nak beranak lagi..(sebulan seb due) kalo tak, sama besday ngan hb 4 jun...Malu jer..tp takper experience kan..



Lepas seminggu aku bleeding lagi..Pegi lagi hosp..kali ni kena admit ward

ingatkan nak bersalin..dok hosp 3 ari tak beranak2 gak..

import mak dari kg temankan aku kt umah coz hb keje..takut jadi apa2

Dpt mc seminggu..

Pastu blk opis, leh lak keje lagi dalam 3 miggu...

Ni tgh sakit ler ni..sempat lagi tuh amik gambar


Pastu di suatu pagi..nak gi keje..gi pekena roti canai dulu kt MOF

rasa cam sakit perut..tak abis makan pun..ckp kt hb, rasa sakit mcm nak buang air..dah gi toilet pun sakit gak..

hb ajak gi hosp tp aku tanak sebab malu..tp masa tu dah lewat sehari selepas due..packing brg sumer, ckp kat bos kalo takder apa2 kang aku masuk keje blk..

aha...cek kt hosp dah bukak 5 cm...huhuhu..sempat lagi sms member kata nak berank dah ni..



maka bermula lar kelahiran yg tak disangka2..tepat azan solat jumaat puteri ku slamat dilahirkan..

Alhamdulillah..Syukur kepada mu ya Allah...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...