Tuesday, January 5, 2010

Pendahuluan

Saat2 bertunang 3 Mac 2007..
Bersalaman dengan bakal mak mentua
Make up sendiri jer...

fahmar169
Id yg aku cipta setelah bertemu dgn hb
hb ngan aku sama tempat keje
fahmar tu adalah gabungan nama aku ngan dia
dan
169 adalah date pertama kitorang 16 sept
Seminggu selepas kenal, terus jer jumpa mak dia
sebulan lepas kenal, bawak dia jupe parent aku

tanggal 2 feb family dia merisik aku
3 mac 2007- aku ditunangkan dgnnya
disebabkan abah letak syarat bertunang tak lebih dari 6 bulan
so kitorang decide utk kawen pada 7 jul 2007...4 bulan jer bertunang

Zaman bercinta adalah zaman yg paling indah skali
dan Alhamdulillah kami masih lagi memupuk rasa cinta itu dari hari ke hari...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...