Thursday, January 7, 2010

8 bulan- dah boleh duduk

masa nih batrisyia dah tegap duduk dan boleh meniarap ke depan bila diberi sesuatu untuk dicapai...

masa ni dia masih mau pakai hairband




Ni adik angkat pengasuh dia letak celak kat kening...





macam baby boy jer pakai sleeveless






Alamak terlebih sudah...




Dan tetiba pengasuh batrisyia bgtau yg dia dapat keje..masa tu ekonomi tak brapa nak ok dan hb dia tak dapat nak ot..Di sebab kan nak membantu hb dia pun meletak jawatan 24 hrs...huhuhu..kelam kabut aku nak mencari saper yg boleh jaga batrisyia..Sibbaik lar ada sepupu hb yg mmg keje dia mengasuh budak..tp batrisyia tak serasi dgn dia..asik nangis jer..2 ari jer aku dapat antar kat situ..kitorang pun gamble jer cari taska..Actually aku tak brapa nak antar kt taska coz dia kecik lagi..tp nak buat caner..terpaksa la..sibbaik lar ada taska yg masih menerima student baru di tgh2 bualn nih..Disebabkan aku antar tgh bulan, so pendaftaran kena bayar


RM 90.00 (termasuk bekalan setahun syampu, bedak, lotion dll) dan RM10.00/day..


Pengasuh pun nak kena bayar gak setengah bulan gaji dan bulan2 nursery kena bayar RM 200.00..Aku dah cek taska ni mmg berdaftar...(itu yg penting)..tempat pun ok..dan cikgu nyer pun nampak cam syg kat budak2


masa nih batrisyia demam dan aku kena lar EL sebab nak jaga dia..tu tampal cool fever..dia demam sebab...
...
...
nak tumbuh gigi...senyum sket..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...